Gràcies a les avaluacions dels altres grups hem detectat possibles millores en les nostres activitats proposades en dies anteriors. Pel que fa a l'activitat 1 anomenada El relleu del Maresme ens van comentar que les activitats desenvolupades eren molt concretes i estaven molt ben detallades i que inclouen els pobles, els ports i les delimitacions naturals com els rius més importants de la zona. Un altre comentari expressat per l'altre grup, va ser que hauríem d'haver marcat els pobles de més interès, ja que podria crear confusió que la zona escollida és molt habitada.
En resposta a aquests dos comentaris, creiem que El Maresme és una comarca formada per molts pobles i que cadascun d'ells destaquen en el territori per les seves petites peculiaritats dels llocs a visitar més importants de pobles com antics castells i esglésies i sobretot, pel comerç que s'esdevé en cadascun d'ells com per exemple la producció agrícola de llegums i hortalisses pròpies dels indrets o la manera de pescar que es produeix a la zona.
Així doncs, creiem que algunes millores pel que fa a l'activitat presentada als alumnes podrien ser, adjuntar la llegenda dels indrets més importants en el mapa que els alumnes haurien de marcar i fer una classificació d'ells a partir del color de les agulles de cap, com per exemple blau clar els rius i blau fosc els ports, verd fort les muntanyes i els pobles de color vermell i rosa.
Si ens centrem en l'activitat 2 que tracta sobre un vol virtual pel relleu del Maresme que es va presentar en la passada activitat 1, ens hem adonat que a l'hora de realitzar-la era molt complexa i requeria certes habilitats audiovisuals amb dos programes, que encara que siguin de la mateixa companyia "Google" tenen característiques i funcions diferents.
En resposta al comentari adjunt a la pràctica, volem fer èmfasi que a l'hora de mostrar el relleu del Maresme com a exemple, el professor farà breus explicacions sobre els 10 indrets escollits d'aquesta manera acompanyar la imatge amb veu. Tanmateix, creiem que es podria haver mostrat el producte final dels tres reptes plantejats però alhora que els alumnes realitzessin les seves exposicions orals, abans no, ja que creiem que el més important és que els alumnes desenvolupin les habilitats de treball en equip, presa de decisions, creativitat i imaginació fet que si es mostra abans un exemple del resultat no es podrien assolir.
Per últim, ens centrem en l'activitat 3, en la qual hem rebut comentaris positius i aspectes a millorar. Hem tingut en compte les propostes de millora tot i que, pel que fa al vídeo, ens han comentat que no hi havia una realització d'aquest, encara que, no és del tot cert, ja que sí que es va fer una dramatització però vam tenir problemes informàtics per la qual cosa no el vam poder pujar el dia que pertocava.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada